wtorek, 23 grudnia 2014

WPROWADZENIE #2 ---Dobry dom do wynajęcia, Ann w telewizji pokazana jak śpiewa.

2013 ZIMA

PO DWÓCH LATACH U NASZEJ MŁODSZEJ SIOSTRY LEILY WYKRYTO RAKA CLARA MIAŁA JUŻ KILKA TYSIĘCY NA WYJAZD DO LONDYNU WIĘC POMYŚLAŁA RAZEM Z MAMĄ ŻE POJEDZIE ZAROBIĆ TAM TROCHE I WRÓCI PO KILKU LATACH JAK DOBRZE ZAROBI

ANN NADAL ŚPIEWAŁA I TAŃCZYŁA I ZACZEŁA NAGRYWAĆ JUŻ OD ROKU NAGRYWA COVERY NA YOUTUBA. MA JUŻ 2 TYS. SUBSKRUBUJĄCYCH
MA POKÓJ RAZEM Z CLARĄ

CLARA- Ann czy możesz przestać skakać po tym pokoju ?

ANN-przecierz ja nie skacze tylko tańcze ty się nie znasz

CLARA-ej chodz tutaj

ANN-co ?

CLARA-jeśli chcesz pojechać ze mną do londynu i pojsc na koncert one direction musisz być spokojna żeby mama się zgodziła popatrz tu są rózne mieszkania do wynajęcia

ANN-wow wszystkie są piękne

CLARA- a myślałam  o tym

ANN-a to na jakiej uliczce zabj mnie ?

CLARA-nie poprostu ten dom jest  najtańszy ze wszystkich nie jedziemy tam na wczasy znaczy ty jedziesz ale ja będę pracować

ANN-ej dobra to weśmy te

CLARA -ok zamawiam na lato



A TO WIDOK Z GÓRY CAŁEGO MIESZKANIA






1 SYPIALNIA
KUCHNIA
SALON
ŁAZIENKA
BALKON















GDY CLARA ZAMÓWIŁA MIESZKANIE CIOCI Z MAMĄ ZAWOŁAŁY ANN I CLARE

ANN-co się dzieje czemu sie tak drzecie ?

MAMA-zobacz Ann mówią  o tobie w wiadomościach

ANN- to jak śpiewałam kiss you

CIOCIA -Jeszcze ładnie tańczyłaś z koleżankami

ANN-tak ciociu ale one są i tak 3 lata młodsze odemnie i to widać.

WIECZOREM W POKOJU ANN I CLARY

ANN- Clara myślisz że jak pojedziemy do londynu to zobacze one direction ?

CLARA- myśle że tak ,ale boję się bardziej o Leilę

ANN-a to najważniejsze wiesz może troche pomoge zarabiać znajde prace

CLARA-Janse powiem ci że może ty będziesz zarabiać na swój koncert a ja na Leilę i tak nie znajdziesz pracy

ANN-jestem zabardzo podekscytowana że pokazali mnie w telewizji a ty mi coś zaśpiewaj

CLARA-Nie bo obudze innych

ANN-to cicho zaśpiewaj proszę

CLARA- dobrze

CLARA ZAŚPIEWAŁA KILKA PIOSENEK ANN I POSZŁY POZNIEJ SPAĆ NASTĘPNY ROK 2014 BYŁ STRESUJĄCY DLA CLARY BAŁA SIĘ ŻE DUŻO W TYM LONDYNIE NIE ZAROBI

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

             TO JUŻ KONIEC WPROWADZEŃ TERAZ BĘDĄ ROZDZIAŁY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz